Sponsoren

Dankzij sponsoren heeft Stichting Mariton al vele giften ontvangen voor de minima gezinnen. Zowel wekelijks boodschappen, goederen en brood van Bakker Smaak. Dan jaarlijks sint, Kerst, vader -en moederdag donaties. Bijvoorbeeld het doneren van ‘de goedzak’ door Albert Heijn Vught. En helpt Brasserie Onder Ons mee bij de projecten, zoals vader- en moederdag, door de brasserie beschikbaar te stellen of heerlijk te koken tijdens de diner uitjes. Daarnaast krijgen wij ook vaak donaties van organisaties, bedrijven en mensen die anoniem willen blijven.

Bakker SmaakBakker Smaak uit Helvoirt Brasserie Onderons

Albert Heijn

Keurslagerij Slenders Keurslagerij Slenders Den Bosch
34407902 2169503633336700 5196864411880390656 n

Schermafdruk van 2018 06 04 13 06 25

U kunt via Marions Ruilhoekje ruilen.

De omliggende dorpen, Cromvoirt, Helvoirt, Haaren, Esch, Boxtel en Sint Michielsgestel mogen lid worden en mee ruilen maar de voedselpakketten blijven voor de mensen in Vught/Cromvoirt.